יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

"צבעים חוויות ותחושות"
רוני רות פלמר


"צבעים חוויות ותחושות" הינה תערוכת יחיד ראשונה שלי לאחר השתתפות בתערוכות קבוצתיות שונות. כמי שגדלה בקריית חיים, כתושבת המקום ואורחת קבועה בבית נגלר, נמצא המקום ראוי באופן מיוחד לתערוכה הראשונה שלי.
אני עוסקת בציור וכתיבה משחר ילדותי, וכיום אני ציירת, סופרת, מאיירת ספרים, ומלמדת ציור ורישום בחוגים מצומצמים למבוגרים וילדים.
במהלך השנים האחרונות עסקתי בכתיבה, הוצאתי לאור שלושה ספרי ילדים אותם גם איירתי, וספר למבוגרים (קובץ סיפורים קצרים אשר יצא לאור בקרוב). לפעמים..... כשהשקט שורר בין קירות הסדנא וכולם מרוכזים בעבודתם, אני גם מקריאה מפרי עטי .

בתערוכה זו של ציורי אוירה, נוף, פרחים ואבסטרקט אני משתדלת להביע אופטימיות ושמחה. בציוריי דגש מיוחד על צבעוניות מלבבת ומרנינה המעבירה תחושות ואווירה חיוביים ושלווים. האווירה לעיתים קסומה, לרוב עם תחושה אופטימית אך גם עם ביטוי של עוצמה וניגודיות מול פסטורליות וחושניות.

לא חייבים להבין באמנות כדי לבחור ציור או לשקוע בהתבוננות בו. כל מה שצריך זה להרגיש, לאהוב ולהתאהב במראה ובתחושות שהציור גורם לנו, באמירה שלו וברגשות שהוא מעורר אצלנו.

אני מקווה שתיהנו מהתערוכה ואם הציורים נגעו בכם ולו במקצת,
שימחתם אותי , ובזאת באתי על שכרי.

ניתן לרכוש את הציורים המוצגים ועוד רבים אחרים במחירים מיוחדים במהלך התערוכה.
כמו כן, יש אפשרות להזמין ציורים במידות שונות ובהתאמה אישית.

רוני רות פלמר
052-3226432 אתר באינטרנט: www.all-art.co.il/art/roniruthpalmer

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה